fredag 27. juni 2014

Første innlegg

Hei.

På denne bloggen kommer jeg til å skrive litt om livet som nordsjøenke. Andre som har en mann eller samboer som ofte er bortreist vil kanskje kjenne seg igjen i noe? Jeg har også lyst til å skrive denne bloggen på en slik måte at ungene mine kan lese den når de vokser til, og se noen glimt fra mine tanker og livet vårt fra når de var små. 

Litt om meg selv først. Jeg er 32 år. Mamma til Vilma (4), Villy (2 1/2) og Alfa-alfa (1). Lærer. Student, skriver masteroppgave i naturfagdidaktikk. Mannen min er 35 år, og jobber på Nordsjøen. Han er borte i to uker og hjemme i fire. Fire fine uker! Men det trenger ikke alltid være idyll heller altså. Og de to ukene han er borte trenger ikke alltid være pes. Så det så. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar